• Υψηλότερη της εγχώριας παραγωγής η ζήτηση προϊόντων από βούβαλο
  • 24.01.2017 | 10:08

    Υψηλότερη της εγχώριας παραγωγής η ζήτηση προϊόντων από βούβαλο

    Ευοίωνες... αλλά υπό προϋποθέσεις κρίνονται οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης του κλάδου της βουβαλοτροφίας στην Ελλάδα. Ενώ παραμένει δυναμικός με πολλαπλά οφέλη τόσο για την τσέπη των κτηνοτρόφων, όσο και την οικονομία και τους καταναλωτές, αν δεν τύχει της απαραίτητης στήριξης, μπορεί να οδηγηθεί στη συρρίκνωση.

  • Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης της Ελληνικής Γούνας 2016-2020
  • 20.09.2016 | 11:12

    Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης της Ελληνικής Γούνας 2016-2020

    Την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου και ώρα 8 το βράδυ στο κτίριο «Αιμίλιος Ριάδης» στο χώρο της Δ.Ε.Θ. πραγματοποιήθηκε εκδήλωση από το Υπουργείο Εξωτερικών, την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και την Ελληνική Ομοσπονδία Γούνας σε συνεργασία με την Ε.Δ.Η.Κ.Α. Α.Ε., με τίτλο «Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης της Ελληνικής Γούνας 2016-2020» στο πλαίσιο του έτους Ελλάδας – Ρωσίας.

  • Διευκρινίσεις για την ειδική σήμανση στο νωπό κρέας, τα παρασκευάσματα και τα προϊόντα κρέατος
  • 23.06.2016 | 15:16

    Διευκρινίσεις για την ειδική σήμανση στο νωπό κρέας, τα παρασκευάσματα και τα προϊόντα κρέατος

    Για την υπέρβαση ζητημάτων που έχουν ανακύψει με τη σήμανση των σφάγιων σε εφαρμογή του άρθρου 8 της Απόφασης της Επιτροπής (ΕΕ) 2015/1500 «για ορισμένα προστατευτικά μέτρα κατά της οζώδους δερματίτιδας στην Ελλάδα και για την κατάργηση της εκτελεστικής απόφασης (ΕΕ) 2015/1423» και κατόπιν σχετικής εντολής από τον αναπληρωτή υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάρκο Μπόλαρη, η ειδική σήμανση για το νωπό κρέας, τα παρασκευάσματα κρέατος και τα προϊόντα κρέατος που προέρχονται από τη ζώνη επιβολής περιορισμών έχει ως εξής:

  • Τον κρεοπώλη της γειτονιάς εμπιστεύονται οκτώ στους δέκα Έλληνες καταναλωτές
  • 14.04.2016 | 08:10

    Τον κρεοπώλη της γειτονιάς εμπιστεύονται οκτώ στους δέκα Έλληνες καταναλωτές

    Τον κρεοπώλη της γειτονιάς τους συνεχίζουν να εμπιστεύονται οκτώ στους δέκα Έλληνες καταναλωτές για την αγορά των κρεάτων τους, ενώ για την επιλογή και τον τρόπο μαγειρέματος συμβουλεύονται σε ποσοστό 48% τις τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής, όπως προκύπτει από έρευνα που διεξήγαγε για λογαριασμό του περιοδικού ″Meatplace″, η εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview και την παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλός της Δημήτρης Βασιλειάδης, στη διάρκεια εκδήλωσης στη Βέροια.

  • Πιλοτική διανομή νέων προϊόντων από την ΕΛΒΙΖ
  • 15.03.2016 | 09:10

    Πιλοτική διανομή νέων προϊόντων από την ΕΛΒΙΖ

    Νέα προϊόντα, 100% φυτικής προέλευσης, πρόκειται να διαθέσει μέσα στις επόμενες δέκα μέρες σε περισσότερες από 25 ελληνικές φάρμες η εταιρεία Ελληνικές Βιομηχανίες Ζωοτροφών ΑΕ, και εφόσον η χρήση τους κριθεί αποτελεσματική σε διάστημα δύο μηνών, τότε αυτόματα θα ενεργοποιηθεί η συμφωνία της ΕΛΒΙΖ με την ινδική εταιρεία Ayrvet, ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, όπως τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής επιχείρησης, Βασίλης Χαλκίδης.